Voorbereidingen zijn klaar - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van Californietrip - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn klaar - Reisverslag uit Loosduinen, Nederland van Californietrip - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn klaar

Door: Peter

13 April 2014 | Nederland, Loosduinen

Wat begon als een plan om deze reis met z'n zessen te maken, is door de ziekte en tegenslag die Janny en Paul ervoeren de laatste periode, nu een reis van vier geworden. jammer maar het is niet anders. Maar gelukkig kunnen we gaan in de wetenschap dat Janny weer goed hersteld.
Vanaf woensdag gaan we (Anneke en Gerhard, DIny & Peter) 3 weken toeren door Californië. Van LA via Palm Springs naar Vegas. Dan door naar Yosemite Valley. We rijden verder voorbij San Francisco en zullen de wijn daar gaan keuren in regio van Sonoma. Terug via San Francisco langs de kuste naar Santa Barbara en uiteindelijk via LA weer terug naar huis.
Onze avonturen zijn hier met enige regelmaat te volgen met al dan niet jaloersmakende foto's.

• 28 April 2014 - 22:33

Ineke En Hette:

Hoe gaat het met jullie?

Helaas krijgen wij jullie reisverslagen niet door. Misschien nu ik een reactie geplaatst heb?
    Fijne reis en gauw tot horens.
    Groet Ineke